Contenido principal

Servei de verificació d’integritat de documents < Tornar

Comprovació de veracitat de documents impresos amb Codis Electrònics d'Autenticitat (Codis CEA).

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Ciutadans i en general a qualsevol receptor que tinga un document imprés amb CEA.

Què permet fer

El servei de Verificació d'Integritat de Documents proporciona un mecanisme per comprovar la veracitat dels documents impresos en paper emesos per la Seguretat Social, d'acord amb la llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Actualment, esta verificació està disponible, entre d'altres, per al certificat de justificant de recepció de notificacions telemàtiques.

Permet als usuaris que accedixen a la Seu Electrònica de la Seguretat Social verificar visualment documents impresos generats per esta i basats en Codis Electrònics d'Autenticitat (Codis CEA).

Què necessita per realitzar-ho

Document amb codi CEA.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés al servici

  • Certificat
    electrònic
  • Usuari +
    Contrasenya
    Usuari +
    Contrasenya (Cl@ve
    permanente)
  • Cl@ve
  • Sense
    certificat
  • Via SMS
Complementary Content
${loading}