Contenido principal

Servici de verificació d'integritat de documents < Tornar

Comprovació de veracitat de documents impresos amb Codis Electrònics d'Autenticitat (Codis CEA).

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Ciutadans i en general a qualsevol receptor que tinga un document imprés amb CEA.

Què permet fer

El servici de Verificació d'Integritat de Documents proporciona un mecanisme per a comprovar la veracitat dels documents impresos en paper emesos per la Seguretat Social, d'acord amb la Llei 11/2007, d'accés electrònic dels ciutadans a l'administració pública. Actualment, esta verificació està disponible, entre d'altres, per al certificat de justificant de recepció de notificacions telemàtiques.
Permet als usuaris que accedixen a la Seu Electrònica de la Seguretat Social verificar visualment documents impresos generats per esta i basats en Codis Electrònics d'Autenticitat (Codis CEA).

Què es necessita per a fer-ho

Document amb codi CEA.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés directe a tràmits

  • Certificat
    electrònic
  • Usuari +
    Contrasenya
    Usuari +
    Contrasenya (Cl@ve
    permanente)
  • Cl@ve
  • Sense
    certificat
  • Via SMS
Complementary Content
${loading}