Contenido principal

Servei de verificació d’integritat de documents < Tornar

Comprovació de veracitat de documents impresos amb Codis Electrònics d'Autenticitat (Codis CEA).

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Ciutadans i en general a qualsevol receptor que tingui un document imprès amb CEA.

Què permet fer

El servei de Verificació d'Integritat de Documents proporciona un mecanisme per comprovar la veracitat dels documents impresos en paper emesos per la Seguretat Social, d'acord amb la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Actualment, aquesta verificació està disponible, entre d'altres, per al certificat de justificant de recepció de notificacions telemàtiques.

Permet als usuaris que accedeixen a la Seu Electrònica de la Seguretat Social verificar visualment documents impresos generats per aquesta i basats en Codis Electrònics d'Autenticitat (Codis CEA).

Què es necessita per fer-ho

Document amb codi CEA.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés directe a tràmits

  • Certificats
    electrònic
  • Usuari +
    Contrasenya
    Usuari +
    Contrasenya (Cl@ve
    permanente)
  • Cl@ve
  • Sense
    certificat
  • Via SMS
Complementary Content
${loading}