Valore esta página
Valore este contenido
Icona avís informatiu

INGRÉS MÍNIM VITAL: Accés al simulador i la sol·licitud.

Telèfon d’informació: 900 20 22 22.

Icona avís informatiu

Mientras se mantenga la situación generada por el COVID19 y el cierre de la atención presencial en las oficinas de la Seguridad Social puede realizar sus trámites a través de la Sede electrónica y del Registro electrónico.
Si no dispone de un sistema de identificación electrónica, excepcionalmente puede presentar sus escritos y solicitudes a través de los siguientes servicios:

Le recordamos que los plazos de los procedimientos de Seguridad Social, salvo en los ámbitos de la afiliación, liquidación y cotización, están suspendidos para evitar perjuicios a los ciudadanos. Se mantiene la obligación de ingresar las cotizaciones en plazo.

Información útil sobre cuestiones COVID19 que afectan a la Seguridad Social

Icona avís informatiu

Pot realitzar els seus tràmits utilitzant els serveis d’aquesta Seu electrònica i del Registre electrònic. Si no disposa d’un mitjà electrònic d’autenticació, aquí també podrà presentar les seues sol·licituds relatives a prestacions, assistència sanitària, afiliació, cotització o recaptació i treballadors del mar.

Contenido principal

Carrusel de información de la sede Electrónica

  • Nou sistema de cotització per a autònoms en 2023

  • T’AJUDEM Accedix-hi per a fer totes les teues consultes i tràmits amb la Seguretat Social.

  • ISM a la teua butxaca L’APP per als treballadors del mar.

  • Classes Passives Gestió de tràmits relacionats amb les pensions i prestacions de Classes Passives.

  • Ciutadans Tota la informació, servicis i tràmits que necessiten.

  • Empreses Accés a servicis d'interés per a empreses i professionals.

  • Administracions i Mútues Administracions i Mútues.

Complementary Content
${loading}