Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
En todos os casos é necesario revisar previamente os requirimentos indicados no apartado Requisitos xerais e no manual de configuración do navegador co que se quere realizar o acceso.
Para acceder aos servizos electrónicos que ofrecen este método de autenticación, será necesario dispoñer dun certificado electrónico cualificado admitido pola Seguridade Social.
Na Sede existen algúns procedementos que se poden realizar mediante o uso dunha contrasinal temporal facilitado vía SMS ao seu teléfono móbil. Acceda á listaxe.
Para comunicar o seu número de teléfono móbil á Seguridade Social, pode facelo no seguinte servizo Cambio e comunicación de teléfono e correo electrónico. Este servizo require autenticación mediante certificado dixital ou Cl@ve permanente. Se non dispón destes métodos de autenticación, pode enviar unha solicitude.
Cl@ve é unha plataforma de verificación de identidades electrónicas para a identificación e autenticación dos cidadáns. Permite identificarse ante as Administracións Públicas con plenas garantías de seguridade.
Modalidades de acceso
A plataforma de Cl@ve admite varias posibilidades de acceso:
Certificado electrónico cualificado.
Cl@ve PIN, de uso ocasional, é un sistema de contrasinal de validez moi limitado no tempo, orientado a usuarios que acceden esporadicamente aos servizos. Está baseado no uso dunha clave elixida polo usuario e un PIN comunicado mediante SMS ao teléfono móbil deste.
Cl@ve permanente, de validez duradeira no tempo, pero non ilimitado, orientado a usuarios habituais. Correspóndese co sistema de acceso mediante usuario e contrasinal. Este sistema será ademais o que permitirá o acceso á sinatura na nube.
Rexistro en Cl@ve
Para poder utilizar Cl@ve PIN ou Cl@ve permanente, é necesario rexistrarse previamente no sistema a través de Internet ou presencialmente en calquera Oficina de Rexistro Cl@ve. Debe terse en conta ademais que determinados servizos da Administración da Seguridade Social poden requirir un rexistro avanzado en cl@ve polo que non é suficiente o rexistro a través de internet sen certificado. Para máis información sobre o proceso de rexistro e o seu uso pode consultar a páxina oficial de Cl@ve
O acceso mediante certificado electrónico cualificado a través da plataforma Cl@ve non require rexistro previo.