Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Aportació de nova documentació, seguiment i consulta de sol·licituds presentades per Registre dirigides a la Tresoreria General de la Seguretat Social. < Tornar

Aquest servei permet aportar documentació, consultar i fer el seguiment de qualsevol tràmit de registre presentat davant de la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Persones que han rebut un requeriment o un document de la Tresoreria General de la Seguretat Social per aportar documentació  o bé vulguin consultar les sol·licituds i la documentació de tràmits presentats per Registre electrònic davant de la TGSS i/o fer-ne el seguiment.

Què permet fer

  • Annexar documentació.
  • Consultar de manera immediata les sol·licituds presentades per Registre Electrònic davant la Tresoreria General de la Seguretat Social.
    • Permet descarregar la documentació presentada i seleccionar un període/núm. de registre i/o tipus de sol·licitud.
    • Seguiment de l’estat del tràmit.

Cal tenir en compte

Només es podrà aportar documentació relacionada amb aquells tràmits oberts a través del Registre Electrònic, a nom de l’interessat.

Si hi accedeix amb Cl@ve permanent, per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, la validació de l’accés es complementarà amb la tramesa d’un codi via SMS al número de mòbil que hagi facilitat durant l’acte de registre, codi que haurà d’introduir per poder accedir-hi. Per poder signar la comunicació en el registre electrònic es remetrà un altre codi per SMS.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit d’aportació, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}