Contenido principal

Preguntas Frecuentes

Preguntas xerais

  1. 1. A quen vai dirixida?
  2. 2. Que é a Sede Electrónica da Seguridade Social?
  3. 3. Que servizos ou trámites podo realizar?
  4. 4. É seguro utilizar os servizos da Sede?
  5. 5. Cando podo utilizar a Sede Electrónica?
  6. 6. Que data e hora se teñen en conta para o cómputo de prazos?
  7. 7. Teñen a mesma validez as xestións realizadas na Sede que de forma presencial?
  8. 8. Como podo coñecer as novidades da sede?
  9. 9. Que é o Rexistro Electrónico de Solicitudes?
  10. 10. Como podo acceder aos trámites por Rexistro Electrónico?
  11. 11. Como coñezo se se tramitou con éxito un procedemento?
  12. 12. Que é a sinatura electrónica?
  13. 13. Que documentos emitidos pola Seguridade Social se poden verificar mediante o servizo Verificación de sinaturas e certificados?
  14. 14. Que documentos PDF emitidos pola Seguridade Social se poden verificar mediante o servizo Verificación de informes mediante pegada?
  15. 15. Que é un código CEA e como podo verificar a autenticidade dun documento co devandito código?
  16. 16. Por que non podo acceder aos servizos de SMS?
  17. 17. Ao solicitar o Informe de vida laboral sen certificado dixital, por que non o recibo no meu domicilio?
  18. 18. Podo darme de alta/baixa como autónomo?
  19. 19. Como podo saber as miñas cotizacións á Seguridade Social?
  20. 20. Podo dar de alta/baixa ou variación dun empregado/a do fogar?
  21. 21. Que información me facilita o servizo Como vai a miña prestación? tras presentar unha solicitude mediante o sistema TESOL?
  22. 22. Desaparición do certificado SILCON
Complementary Content
${loading}