Contenido principal

Galdera Ohikoenak

Galdera orokorrak

  1. 1. Nori zuzenduta dago?
  2. 2. Zer da Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoa?
  3. 3. Zein zerbitzu edo izapide erabili ditzaket?
  4. 4. Segurua al da Egoitzako zerbitzuak erabiltzea?
  5. 5. Noiz erabili dezaket Egoitza Elektronikoa?
  6. 6. Zein data eta ordu hartzen dira erreferentzia bezala epeak kontatzeko?
  7. 7. Egoitzan egiten diren izapideek eta aurrez aurre egindakoek balio bera al dute?
  8. 8. Nola eduki dezaket egoitzaren nobedadeen berri?
  9. 9. Zer da Eskaeren Erregistro Elektronikoa?
  10. 10. Nola sar naiteke Erregistro Elektronikoaren bitartez egin daitezkeen izapideetan?
  11. 11. Nola jakin dezaket izapide bat behar bezala burutu den edo ez?
  12. 12. Zer da sinadura elektronikoa?
  13. 13. Gizarte Segurantzak igorritako zein dokumentu egiazta daitezke sinadurak eta ziurtagiriak Egiaztatzeko zerbitzuaren bidez?
  14. 14. Gizarte Segurantzak igorritako zein PDF dokumentu egiaztatu daitezke Hatz-marka bidez txostenak egiaztatzeko zerbitzuarekin?
  15. 15. Zer da CEA kodea eta nola egiaztatu dezaket dokumentu baten egiazkotasuna kode hori erabilita?
  16. 16. Zergatik ezin ditzaket SMS zerbitzuak erabili?
  17. 17. Lan-bizitzaren txostena ziurtagiri digitalik gabe eskatzerakoan zergatik ez dut nire helbidean jasotzen?
  18. 18. Autonomo gisa alta/baja eman al dezaket?
  19. 19. Nola jakin dezaket Gizarte Segurantzarekin ditudan kotizazioak?
  20. 20. Etxeko langilearen alta/baja eman edo datuak aldatu al ditzaket?
  21. 21. Zer informazio ematen dit Nola doa nire prestazioa? zerbitzuak TESOL sistemaren bidez eskaera aurkeztutakoan?
  22. 22. Egoitzan SILCON ziurtagiriaren desagerpenari buruzko
Complementary Content
${loading}