Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
08 de abril de 2022
Novos servizos con Autofirma. Consulta a listaxe de servizos por tipo de sinatura
Proximamente, todos los trámites electrónicos da Seguridade Social iranse adaptando paulatinamente ao sistema de sinatura mediante a aplicación cliente Autofirma, desenvolvido polo Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación dixital. Consulta os servizos dispoñibles na nosa listaxe.
05 de abril de 2022
Novo servizo: Declaración Anual Ingresos. Asignación Económica por fillo ou menor a cargo
Este servizo ten como obxecto recoller información relativa aos ingresos obtidos polos autónomos no exercicio anterior. Esta información será válida para revisar o mantemento do dereito a seguir percibindo a prestación no presente ano.
14 de marzo de 2022
Novo servizo para traballadores do mar: Certificado Médico de Aptitude e Informe Médico
Este servizo vai dirixido a traballadores do mar que efectuaron un recoñecemento médico de embarque, permite descargar a través do rexistro electrónico o certificado medico de aptitude para o embarque e o informe médico.
08 de marzo de 2022
Consulta os recibos emitidos para o Réxime Especial de Traballadores Autónomos do Mar
Dispoñible un novo servizo que permite a consulta dos recibos que mensualmente se emiten aos traballadores por conta propia do Réxime Especial do Mar, co detalle da cota de Seguridade Social.
16 de febreiro de 2022
Melloras na Sede: Sede como Portal
A Sede transformouse nun portal que che permite autenticarte e manter a túa identificación para acceder aos servizos. Podes acceder dende a cabeceira ou ao entrar nalgún dos servizos.
03 de xuño de 2020
Resolución do 01 de xuño de 2020 relativa ao Rexistro electrónico da Seguridade Social
Encóntrase dispoñible en Normativa e Lexislación > Normativa relativa ao Rexistro Electrónico, a Resolución do 01 de xuño de 2020, da Secretaría de Estado da Seguridade Social e Pensións, pola que se modifican os procedementos administrativos susceptibles de tramitación a través do rexistro electrónico da Secretaría de Estado da Seguridade Social e Pensións, que producirá efectos a partir do 15 de xuño de 2020.
27 de abril de 2020
Solicitude de Moratoria COVID-19 ou de base reducida por pluriactividade REM
Actualizouse o servizo Solicitude de base reducida por pluriactividade REM que, a partir do día 1 de maio, tamén permitirá solicitar a moratoria prevista pola crise COVID-19 no Real Decreto-Lei 11/2020.
12 de novembro de 2018
Servizo de Consulta e Sinatura de Notificacións Telemáticas. Inclusión de materia.
Actualízase o servizo para incluír nas notificacións a información relativa á materia coa que están relacionadas.
23 de setembro de 2016
Novos trámites por Rexistro electrónico para Traballadores do Mar
Segundo o establecido pola Resolución do 15 de setembro de 2016, relativa ao Rexistro electrónico da Seguridade Social publicáronse na Sede en Cidadáns / Réxime Especial do Mar, 17 novos procedementos susceptibles de tramitación a través do rexistro electrónico relativos a solicitudes e comunicacións de prestacións para traballadores do Mar. Así mesmo, modificouse a denominación de 26 procedementos que xa estaban operativos para permitir a súa correcta identificación e a súa distinción con respecto a outros procedementos xestionados por outras entidades da Seguridade Social.