Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Se continúa a navegar considérase que acepta o seu uso. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través deste servizo pode realizar a solicitude da revisión da incapacidade permanente.
A pensionistas de incapacidade permanente.
Realizar unha solicitude de revisión da pensión de incapacidade permanente por melloría, agravamento ou erro de diagnóstico.
Anexar a documentación esixida.
Incorporar no formulario de acceso ao servizo a maior cantidade posible de información da que se dispoña para realizar a solicitude.
Se accede como representante, débelle solicitar ao representado que lle comunique o código que recibirá no seu móbil por SMS para confirmar a representación e achegar ao final do servizo o documento normalizado de representación.
Se accede como apoderado, deberá estar inscrito no Rexistro Electrónico de Apoderamentos.
Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.
Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.
Por parte do Instituto Nacional da Seguridade Social enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad
nome do documento | Data de publicació |
---|---|
Modelo normalizado de representación (PDF, 2387 Kb) | 29/03/2022 |