Valore esta páxina
Valore este contido

Contenido principal

Solicitude de incremento da porcentaxe de viuvez (Declaración de ingresos). < Volver

A través deste servizo pode realizar a solicitude do incremento da porcentaxe da pensión de viuvez.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

A pensionistas de viuvez.

Que permite realizar

Comunicar os ingresos percibidos e os datos dos fillos conviventes para os efectos do recoñecemento do incremento da porcentaxe aplicable á base reguladora da pensión de viuvez.

Que necesita para realizalo

Incorporar no formulario de acceso ao servizo a maior cantidade posible de información de que se dispoña.

Hai que ter en conta

Se accede como representante, débelle solicitar ao representado que lle comunique o código que recibirá no seu móbil por SMS para confirmar a representación e achegar ao final do servizo o documento normalizado de representación.

Se accede como apoderado, deberá estar inscrito no Rexistro Electrónico de Apoderamentos.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

Por parte do Instituto Nacional da Seguridade Social enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Documentación adxunta
Documentación adxunta
nome do documento Data de publicació
Modelo normalizado de representación (PDF, 2387 Kb) 29/03/2022
Complementary Content
${loading}