Información importante sobre cookies
Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través deste servizo o cidadán que dispoña de código de activación pode crear o seu propio contrasinal e activar o seu usuario.
A quen vai dirixido
Todos os cidadáns que desexen acceder aos servizos electrónicos dispoñibles mediante o tipo de autenticación de Cl@ve permanente (usuario e contrasinal).
Que permite realizar
Mediante este servizo o cidadán pode activar o seu usuario de Cl@ve Permanente e crear o seu propio contrasinal de acceso.
Que necesita para realizalo
Para a activación do usuario de Cl@ve Permanente débese acceder ao servizo de Activación de usuario onde se pedirá que se introduza o usuario (DNI ou NIE), o enderezo de correo electrónico (como dato adicional de contraste) e o código de activación que se subministrou no acto de rexistro. Para achegar máis seguridade ao proceso, tamén se realiza unha sinxela pregunta de comprobación de que se está a tratar cunha persoa física (captcha).
Se os datos son correctos, o sistema enviará ao usuario unha SMS cun código numérico dun só uso (One Time Password, OTP) que deberá teclear no campo do formulario correspondente. Se é correcto, o sistema permitirá establecer o contrasinal que se prefira, sempre que cumpra cunhas características mínimas de seguridade. Este contrasinal será o que se deberá utilizar de agora en diante cada vez que un servizo de administración electrónica o solicite.
Hai que ter en conta
Todos os campos marcados con (*) son obrigatorios.
O contrasinal debe cumprir unha serie de condicións mínimas:
Se se introduce erroneamente o código de activación máis de 5 veces, o sistema informará diso e deseguido bloquearao. Neste caso será necesario xerar un novo código de activación presencialmente en calquera oficina de rexistro ou telematicamente con certificado electrónico.
Se se introduce mal o código OTP máis de 3 veces avísase diso e deberase empezar de novo dende o principio o servizo de Activación de usuario.
Se se ten calquera problema con este servizo, débese contactar co 060.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.