Cookie-ei buruzko informazio garrantzitsua
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Zerbitzu honen bidez, aktibazio-kodea duten herritarrek pasahitza sortu eta erabiltzailea aktiba dezakete.
Norentzat
Zerbitzu elektronikoetan sartzeko Cl@ve permanente sistema (erabiltzaile-izena eta pasahitza) erabili nahi duten herritarrak.
Zer egitea ahalbidetzen du
Zerbitzu honen bitartez, herritarrak bere Cl@ve Permanente erabiltzaile-izena aktiba dezake, eta sartzeko pasahitza sortu.
Zer behar da hori gauzatzeko
Cl@ve Permanente erabiltzaile-izena aktibatzeko, Erabiltzaile-izena aktibatzea izeneko zerbitzuan sartu behar zara. Bertan, erabiltzailea (DNI edo NIE), helbide elektronikoa (alderatzeko datu osagarri gisa) eta erregistroa egin zenuenean eman zitzaizun aktibazio-kodea idazteko eskatuko zaizu. Prozesua seguruagoa izan dadin, galdera erraz bat ere egingo zaizu, pertsona fisikoa zarela egiaztatzeko (captcha).
Datuak zuzenak badira, sistemak SMS bat bidaliko dio erabiltzaileari zenbakizko kode batekin, behin bakarrik erabili ahal izango dena (One Time Password, OTP). Kode hori idatzi beharko du dagokion inprimakiko eremuan. Zuzena bada, sistemak aukera emango dizu nahi duzun pasahitza idazteko, betiere, zenbait segurtasun baldintza betez. Une horretatik aurrera, pasahitz hori erabili beharko duzu administrazio elektronikoko zerbitzuren batek eskatzen dizun bakoitzean.
Kontuan izan beharrekoa
(*) duten atalak nahitaez bete behar dira.
Pasahitzak zenbait baldintza bete behar ditu:
Aktibazio-kodea 5 aldiz gaizki idazten bada, sistemak horren berri emango du eta, jarraian, blokeatu egingo du. Halakorik gertatzen bada, beste aktibazio-kode bat sortu behar da. Aurrez aurre egin dezakezu, edozein erregistro-bulegotan, edo telematikoki, ziurtagiri elektronikoa baduzu.
OTP kodea 3 aldiz gaizki idazten baduzu, horren berri emango da eta Erabiltzaile-izena aktibatzea izeneko zerbitzuaren hasierara joan beharko duzu berriro.
Zerbitzu horrekin arazorik baduzu, 060 zenbakira dei dezakezu.
Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.