As Autoridades de Certificación que emiten certificados admitidos para os trámites da Seguridade Social son as seguintes:
A continuación poderá descargar a listaxe de certificados admitidos das citadas Autoridades de Certificación, segundo a seguinte clasificación: certificados de persoa física, de persoa xurídica ou de entidade e aqueles incluídos no ámbito da Administración Pública segundo a normativa de Administración Electrónica.
Cada trámite concreto poderá determinar os tipos de certificados aceptables para actuar electronicamente ante a Seguridade Social de acordo coa lexislación xeral e sectorial aplicable.
Nalgúns servizos, e cando o certificado non se obteña nunha oficina da Seguridade Social, os datos identificativos do certificado dixital deberán coincidir cos que figuran na base de datos da Seguridade Social.
nome do documento | Data de publicació |
---|---|
Listaxe de certificados admitidos. 10/2019 (PDF, 195 Kb) | 25/11/2019 |
Lista de servizos accesibles con certificados de persoa xurídica ou representante (PDF, 341 Kb) | 06/11/2019 |