Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
A continuación descríbense os atallos de teclado definidos para a Sede Electrónica da Seguridade Social, co obxecto de facilitar a navegación.
Atallo | Acceso |
---|---|
0 | Inicio |
1 | Cidadáns |
2 | Empresas e Profesionais |
3 | Administración e Mutuas |
4 | A miña sede electrónica |
5 | Oficina de Rexistro |
6 | Taboleiro de anuncios |
7 | Suxestións e Queixas |
8 | Carta de Servizos |
9 | Navegación |
g | Preguntas Frecuentes |
w | Mapa da Sede |
b | Accesibilidade |
n | Normativa e Lexislación |
q | Requisitos Técnicos |
l | Certificados Dixitais |
y | Data e Hora Oficial |
ou | Aviso Legal |
k | RSS |
O uso de atallos de teclado depende do navegador. Os máis frecuentes utilizan as seguintes combinacións de teclas:
Internet Explorer: ALT + atallo; e a continuación premer ENTER
Mozilla Firefox: ALT + SHIFT + atallo
Google Chrome: ALT + atallo
O Ministerio de Traballo, Migracións e Seguridade Social – Secretaría de Estado da Seguridade Social comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público, publicado no Boletín Oficial do Estado a data 19 de setembro de 2018. Este Real Decreto traspón a Directiva (UE) 2016/2012 do Parlamento Europeo e do Consello.
A Directiva Europea baséase na norma EN 301 549 “Requisitos de accesibilidade de produtos e servizos TIC” e esta, á súa vez, é unha adaptación das Pautas de Accesibilidade para o Contido Web (WCAG 2.1) do W3C.
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://sede.seg-social.gob.es.
Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018. A continuación, indícanse os aspectos non conformes.
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
A presente declaración foi preparada o 25 de marzo de 2019.
Última revisión da declaración: 25 de marzo de 2019.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación levada a cabo polo propio organismo. Os axentes de usuario e produtos de apoio utilizados para esta autoavaliación foron: Internet Explorer 11, Chrome versión 72 e o lector de pantalla NVDA versión 2018.2.1.
O sitio web da Sede Electrónica da Seguridade Social foi deseñado e revisado baixo o compromiso de proporcionar un sitio accesible dende o ano 2003; dende ese momento e ata a actualidade se realizan comprobacións periódicas para verificar o cumprimento dos requisitos de accesibilidade.
A versión actual do sitio web da Sede Electrónica da Seguridade Social é de abril de 2016, despois de realizar con anterioridade á súa implantación as revisións de accesibilidade pertinentes segundo a lexislación vixente nese momento.
Ademais das validacións internas, este sitio web é periodicamente revisado polo Observatorio de Administración Electrónica (OBSAE).
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como por exemplo:
a través do seguinte correo electrónico: Gabinete.comunicacion.mtin@seg-social.es
As comunicacións serán recibidas e tratadas pola Secretaría de Estado da Seguridade Social.
As revisións de accesibilidade realizadas ata a data de definición da actual declaración están baseadas nos criterios WCAG 2.0. Establécese como obxectivo alcanzar o cumprimento de todos os requisitos de nivel A e AA das WCAG 2.1, xunto a certos requisitos de nivel AAA considerados relevantes para a mellora da experiencia de uso do portal por parte do cidadán.
O procedemento de reclamación recollido no artigo 13 do Real Decreto 1112/2018 entrará en vigor o 20 de setembro de 2020.
O sitio web está deseñado para a súa visualización responsiva, co que se visualiza de forma óptima nos dispositivos tablet e móbiles.