A continuació es descriuen les dreceres definides per a la Seu Electrònica de la Seguretat Social per tal de facilitar la navegació.
Drecera | Accés |
---|---|
0 | Inici |
1 | Ciutadans |
2 | Empreses i Professionals |
3 | Administració i Mútues |
4 | La meva seu electrònica |
5 | Oficina d'Inscripcions |
6 | Tauler d'anuncis |
7 | Suggeriments i Queixes |
8 | Carta de Serveis |
9 | Navegació |
g | Preguntes Freqüents |
w | Mapa de la Seu |
b | Accessibilitat |
n | Normativa i Legislació |
q | Requisits Tècnics |
l | Certificats Digitals |
y | Data i Hora Oficial |
o | Avís Legal |
k | RSS |
L'ús de dreceres depèn del navegador. Lés més freqüents utilitzen les combinacions de tecles següents:
Internet Explorer: ALT + drecera; i a continuació premeu ENTER
Mozilla Firefox: ALT + SHIFT + drecera
Google Chrome: ALT + drecera
El Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social – Secretaria d’Estat de la Seguretat Social s’ha compromès a fer accessible el seu lloc web, de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic, publicat al Butlletí Oficial de l’Estat en data 19 de setembre de 2018. Aquest Reial Decret trasllada la Directiva (UE) 2016/2012 del Parlament Europeu i del Consell.
La Directiva Europea es basa en la norma EN 301 549 “Requisits d’accessibilitat de productes i serveis TIC” i aquesta, al seu torn, és una adaptació de les Pautes d’Accessibilitat per al Contingut Web (WCAG 2.1) del W3C.
Aquesta declaració d’accessibilitat s’aplica al lloc web https://sede.seg-social.gob.es.
Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018. A continuació, s’indiquen els aspectes no conformes.
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels motius següents:
Aquesta declaració es va preparar el 25 de març de 2019.
Última revisió de la declaració: 25 de març de 2019
El mètode emprat per preparar la declaració ha estat una autoavaluació duta a terme pel mateix organisme. Els agents d’usuari i productes de suport utilitzats per a aquesta autoavaluació han estat: Internet Explorer 11, Chrome versió 72 i el lector de pantalla NVDA versió 2018.2.1.
El lloc web de la Seu Electrònica de la Seguretat Social ha estat dissenyat i revisat sota el compromís de proporcionar un lloc accessible des de l’any 2003; des d’aquest moment i fins a l’actualitat, es fan comprovacions periòdiques per verificar el compliment dels requisits d’accessibilitat.
La versió actual del lloc web de la Seu Electrònica de la Seguretat Social és d’abril del 2016, i abans de la seva implantació s’havien dut a terme les revisions d’accessibilitat pertinents segons la legislació vigent en aquell moment.
A més de les validacions internes, aquest lloc web és periòdicament revisat per l’Observatori d’Administració Electrònica (OBSAE).
Podeu fer comunicacions sobre requisits d’accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com per exemple:
a través del correu electrònic següent: Gabinete.comunicacion.mtin@seg-social.es
Les comunicacions seran rebudes i tractades per la Secretaria d’Estat de la Seguretat Social.
Les revisions d’accessibilitat realitzades fins a la data de definició de l’actual declaració estan basades en els criteris WCAG 2.0. S’estableix com a objectiu assolir el compliment de tots els requisits de nivell A i AA de les WCAG 2.1, juntament amb certs requisits de nivell AAA considerats rellevants per a la millora de l’experiència d’ús del portal per part del ciutadà.
El procediment de reclamació recollit a l’article 13 del Reial Decret 1112/2018 entrarà en vigor el 20 de setembre de 2020.
El lloc web està dissenyat per a la seva visualització responsiva, amb la qual cosa es visualitza de manera òptima als dispositius tauleta i mòbils.