Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
A continuació es descriuen les dreceres de teclat definides per a la Seu electrònica de la Seguretat Social per a facilitar la navegació.
Drecera | Accés |
---|---|
0 | Inici |
1 | Ciutadans |
2 | Empreses i Professionals |
3 | Administració i Mútues |
4 | La meua seu electrònica |
5 | Oficina de Registre |
6 | Tauler d'anuncis |
7 | Suggeriments i Queixes |
8 | Carta de Servicis |
9 | Navegació |
g | Preguntes Freqüents |
w | Mapa de la Seu |
b | Accessibilitat |
n | Normativa i Legislació |
q | Requisits Tècnics |
l | Certificats Digitals |
y | Data i Hora Oficial |
o | Avís legal |
k | RSS |
L'ús de dreceres de teclat depén del navegador. Lés més freqüents utilitzen les combinacions de tecles següents:
Internet Explorer: ALT + drecera; i a continuació polsar RETORN
Mozilla Firefox: ALT + SHIFT + drecera
Google Chrome: ALT + drecera
El Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social – Secretaria d’Estat de la Seguretat Social s’ha compromés a fer accessible el seu lloc web, de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic, publicat al Butlletí Oficial de l’Estat en data 19 de setembre de 2018. Este Reial Decret trasllada la Directiva (UE) 2016/2012 del Parlament Europeu i del Consell.
La Directiva Europea es basa en la norma EN 301 549 “Requisits d’accessibilitat de productes i servicis TIC” i esta, al seu torn, és una adaptació de les Pautes d’Accessibilitat per al Contingut Web (WCAG 2.1) del W3C.
Esta declaració d’accessibilitat s’aplica al lloc web https://sede.seg-social.gob.es.
Este lloc web és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018. A continuació, s’indiquen els aspectes no conformes.
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels motius següents:
Esta declaració es va preparar el 25 de març de 2019.
Última revisió de la declaració: 25 de març de 2019
El mètode utilitzat per a preparar la declaració ha sigut una autoavaluació duta a terme pel mateix organisme. Els agents d’usuari i productes de suport utilitzats per a esta autoavaluació han sigut: Internet Explorer 11, Chrome versió 72 i el lector de pantalla NVDA versió 2018.2.1.
El lloc web de la Seu Electrònica de la Seguretat Social ha sigut dissenyat i revisat davall el compromís de proporcionar un lloc accessible des de l’any 2003; des d’eixe moment i fins a l’actualitat, es fan comprovacions periòdiques per a verificar el compliment dels requisits d’accessibilitat.
La versió actual del lloc web de la Seu Electrònica de la Seguretat Social és d’abril del 2016, i abans de la seua implantació s’havien dut a terme les revisions d’accessibilitat pertinents segons la legislació vigent en eixe moment.
A més de les validacions internes, este lloc web és periòdicament revisat per l’Observatori d’Administració Electrònica (OBSAE).
Pot fer comunicacions sobre requisits d’accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com per exemple:
a través del correu electrònic següent: Gabinete.comunicacion.mtin@seg-social.es
Les comunicacions seran rebudes i tractades per la Secretaria d’Estat de la Seguretat Social.
Les revisions d’accessibilitat realitzades fins a la data de definició de l’actual declaració estan basades en els criteris WCAG 2.0. S’establix com a objectiu assolir el compliment de tots els requisits de nivell A i AA de les WCAG 2.1, juntament amb certs requisits de nivell AAA considerats rellevants per a la millora de l’experiència d’ús del portal per part del ciutadà.
El procediment de reclamació recollit a l’article 13 del Reial Decret 1112/2018 entrarà en vigor el 20 de setembre de 2020.
El lloc web està dissenyat per a la seua visualització responsiva, amb la qual cosa es visualitza de manera òptima als dispositius tauleta i mòbils.