Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Se continúa a navegar considérase que acepta o seu uso. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A continuación descríbense os atallos de teclado definidos para a Sede Electrónica da Seguridade Social, co obxecto de facilitar a navegación.
Atallo | Acceso |
---|---|
0 | Inicio |
1 | Cidadáns |
2 | Empresas e Profesionais |
3 | Administración e Mutuas |
4 | A miña sede electrónica |
5 | Oficina de Rexistro |
6 | Taboleiro de anuncios |
7 | Suxestións e Queixas |
8 | Carta de Servizos |
9 | Navegación |
g | Preguntas Frecuentes |
w | Mapa da Sede |
b | Accesibilidade |
n | Normativa e Lexislación |
q | Requisitos Técnicos |
l | Certificados Dixitais |
y | Data e Hora Oficial |
ou | Aviso Legal |
k | RSS |
O uso de atallos de teclado depende do navegador. Os máis frecuentes utilizan as seguintes combinacións de teclas:
Internet Explorer: ALT + atallo; e a continuación premer ENTER
Mozilla Firefox: ALT + SHIFT + atallo
Google Chrome: ALT + atallo
O Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións – Secretaría de Estado da Seguridade Social e Pensións comprometeuse a facer accesible o seu sitio web consonte o Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público, publicado no Boletín Oficial do Estado o día 19 de setembro de 2018. Este Real Decreto traspón a Directiva (UE) 2016/2102 do Parlamento Europeo e do Consello. A Directiva Europea baséase na norma UNE EN 301 549:2019 “Requisitos de accesibilidade de produtos e servizos TIC” e esta, á súa vez, é unha adaptación das Pautas de Accesibilidade para o Contido Web (WCAG 2.1) do W3C.
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://sede.seg-social.gob.es.
Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018. A continuación, indícanse os aspectos non conformes.
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
A presente declaración foi preparada o 09 marzo 2021.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación levada a cabo polo propio organismo.
Última revisión da declaración: 07 outubro 2020.
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como por exemplo:
Na Solicitude de información accesible débese concretar, con total claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
Poderase presentar a través do seguinte correo electrónico: accesibilidad.giss-sscc.accesibilidad-portal@seg-social.es
Tamén se pode empregar o formulario de suxestións e queixas.
As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible a través deste formulario serán recibidas e tratadas pola Xerencia de Informática da Seguridade Social.
O procedemento de reclamación é o recollido no artigo 13 do Real Decreto 1112/2018 e entrará en vigor o 20 de setembro de 2020.
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se concordase coa decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos recollidos no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente, poderase iniciar unha reclamación no caso de que se superase o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.
A reclamación pode ser presentada no marco recollido pola Lei 39/2015, da 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
O sitio web está deseñado para a súa visualización responsiva, co que se visualiza de forma óptima nos dispositivos tablet e móbiles.
As revisións de accesibilidade realizadas ata a data de definición da actual declaración están baseadas nos criterios WCAG 2.1. Establécese como obxectivo alcanzar o cumprimento de todos os requisitos de nivel A e AA, xunto a certos requisitos de nivel AAA considerados relevantes para a mellora da experiencia de uso do portal por parte do cidadán.