O Ministerio de Traballo, Migracións e Seguridade Social – Secretaría de Estado da Seguridade Social comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público, publicado no Boletín Oficial do Estado a data 19 de setembro de 2018. Este Real Decreto traspón a Directiva (UE) 2016/2012 do Parlamento Europeo e do Consello.
A Directiva Europea baséase na norma EN 301 549 “Requisitos de accesibilidade de produtos e servizos TIC” e esta, á súa vez, é unha adaptación das Pautas de Accesibilidade para o Contido Web (WCAG 2.1) do W3C.
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://sede.seg-social.gob.es.
Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018. A continuación, indícanse os aspectos non conformes.
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
A presente declaración foi preparada o 25 de marzo de 2019.
Última revisión da declaración: 25 de marzo de 2019.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación levada a cabo polo propio organismo. Os axentes de usuario e produtos de apoio utilizados para esta autoavaliación foron: Internet Explorer 11, Chrome versión 72 e o lector de pantalla NVDA versión 2018.2.1.
O sitio web da Sede Electrónica da Seguridade Social foi deseñado e revisado baixo o compromiso de proporcionar un sitio accesible dende o ano 2003; dende ese momento e ata a actualidade se realizan comprobacións periódicas para verificar o cumprimento dos requisitos de accesibilidade.
A versión actual do sitio web da Sede Electrónica da Seguridade Social é de abril de 2016, despois de realizar con anterioridade á súa implantación as revisións de accesibilidade pertinentes segundo a lexislación vixente nese momento.
Ademais das validacións internas, este sitio web é periodicamente revisado polo Observatorio de Administración Electrónica (OBSAE).
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) como por exemplo:
a través do seguinte correo electrónico: Gabinete.comunicacion.mtin@seg-social.es
As comunicacións serán recibidas e tratadas pola Secretaría de Estado da Seguridade Social.
As revisións de accesibilidade realizadas ata a data de definición da actual declaración están baseadas nos criterios WCAG 2.0. Establécese como obxectivo alcanzar o cumprimento de todos os requisitos de nivel A e AA das WCAG 2.1, xunto a certos requisitos de nivel AAA considerados relevantes para a mellora da experiencia de uso do portal por parte do cidadán.
O procedemento de reclamación recollido no artigo 13 do Real Decreto 1112/2018 entrará en vigor o 20 de setembro de 2020.
O sitio web está deseñado para a súa visualización responsiva, co que se visualiza de forma óptima nos dispositivos tablet e móbiles.
A continuación descríbense os atallos de teclado definidos para a Sede Electrónica da Seguridade Social, co obxecto de facilitar a navegación.
Atallo | Acceso |
---|---|
0 | Inicio |
1 | Cidadáns |
2 | Empresas e Profesionais |
3 | Administración e Mutuas |
4 | A miña sede electrónica |
5 | Oficina de Rexistro |
6 | Taboleiro de anuncios |
7 | Suxestións e Queixas |
8 | Carta de Servizos |
9 | Navegación |
g | Preguntas Frecuentes |
w | Mapa da Sede |
b | Accesibilidade |
n | Normativa e Lexislación |
q | Requisitos Técnicos |
l | Certificados Dixitais |
y | Data e Hora Oficial |
ou | Aviso Legal |
k | RSS |
O uso de atallos de teclado depende do navegador. Os máis frecuentes utilizan as seguintes combinacións de teclas:
Internet Explorer: ALT + atallo; e a continuación premer ENTER
Mozilla Firefox: ALT + SHIFT + atallo
Google Chrome: ALT + atallo