Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
A continuació es descriuen les dreceres definides per a la Seu Electrònica de la Seguretat Social per tal de facilitar la navegació.
Drecera | Accés |
---|---|
0 | Inici |
1 | Ciutadans |
2 | Empreses i Professionals |
3 | Administració i Mútues |
4 | La meva seu electrònica |
5 | Oficina d'Inscripcions |
6 | Tauler d'anuncis |
7 | Suggeriments i Queixes |
8 | Carta de Serveis |
9 | Navegació |
g | Preguntes Freqüents |
w | Mapa de la Seu |
b | Accessibilitat |
n | Normativa i Legislació |
q | Requisits Tècnics |
l | Certificats Digitals |
y | Data i Hora Oficial |
o | Avís Legal |
k | RSS |
L'ús de dreceres depèn del navegador. Lés més freqüents utilitzen les combinacions de tecles següents:
Internet Explorer: ALT + drecera; i a continuació premeu ENTER
Mozilla Firefox: ALT + SHIFT + drecera
Google Chrome: ALT + drecera
El Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social – Secretaria d’Estat de la Seguretat Social s’ha compromès a fer accessible el seu lloc web, de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic, publicat al Butlletí Oficial de l’Estat en data 19 de setembre de 2018. Aquest Reial Decret trasllada la Directiva (UE) 2016/2012 del Parlament Europeu i del Consell.
La Directiva Europea es basa en la norma EN 301 549 “Requisits d’accessibilitat de productes i serveis TIC” i aquesta, al seu torn, és una adaptació de les Pautes d’Accessibilitat per al Contingut Web (WCAG 2.1) del W3C.
Aquesta declaració d’accessibilitat s’aplica al lloc web https://sede.seg-social.gob.es.
Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018. A continuació, s’indiquen els aspectes no conformes.
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels motius següents:
Aquesta declaració es va preparar el 25 de març de 2019.
Última revisió de la declaració: 25 de març de 2019
El mètode emprat per preparar la declaració ha estat una autoavaluació duta a terme pel mateix organisme. Els agents d’usuari i productes de suport utilitzats per a aquesta autoavaluació han estat: Internet Explorer 11, Chrome versió 72 i el lector de pantalla NVDA versió 2018.2.1.
El lloc web de la Seu Electrònica de la Seguretat Social ha estat dissenyat i revisat sota el compromís de proporcionar un lloc accessible des de l’any 2003; des d’aquest moment i fins a l’actualitat, es fan comprovacions periòdiques per verificar el compliment dels requisits d’accessibilitat.
La versió actual del lloc web de la Seu Electrònica de la Seguretat Social és d’abril del 2016, i abans de la seva implantació s’havien dut a terme les revisions d’accessibilitat pertinents segons la legislació vigent en aquell moment.
A més de les validacions internes, aquest lloc web és periòdicament revisat per l’Observatori d’Administració Electrònica (OBSAE).
Podeu fer comunicacions sobre requisits d’accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com per exemple:
a través del correu electrònic següent: Gabinete.comunicacion.mtin@seg-social.es
Les comunicacions seran rebudes i tractades per la Secretaria d’Estat de la Seguretat Social.
Les revisions d’accessibilitat realitzades fins a la data de definició de l’actual declaració estan basades en els criteris WCAG 2.0. S’estableix com a objectiu assolir el compliment de tots els requisits de nivell A i AA de les WCAG 2.1, juntament amb certs requisits de nivell AAA considerats rellevants per a la millora de l’experiència d’ús del portal per part del ciutadà.
El procediment de reclamació recollit a l’article 13 del Reial Decret 1112/2018 entrarà en vigor el 20 de setembre de 2020.
El lloc web està dissenyat per a la seva visualització responsiva, amb la qual cosa es visualitza de manera òptima als dispositius tauleta i mòbils.