Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Consulta de sol·licituds presentades per Registre Electrònic dirigides a l’Institut Nacional de la Seguretat Social o a l’Institut Social de la Marina < Tornar

Este servei permet consultar les sol·licituds de les entitats de la Seguretat Social presentades per Registre electrònic.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A totes les persones que desitgen consultar les sol·licituds i la documentació de tràmits presentats per Registre electrònic davant de les entitats de la Seguretat Social.

Què permet fer

  • Visualitzar i consultar de manera immediata les sol·licituds presentades per Registre Electrònic davant de les entitats de la Seguretat Social.
  • Visualitzar i baixar la documentació presentada.
  • Seleccionar un període/núm. de registre i/o tipus de sol·licitud.

Cal tindre en compte

Si hi accedix per Cl@ve amb Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en este servici, la validació de l’accés es complementarà amb l’enviament d’un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l’acte de registre, codi que haurà d’introduir per a poder accedir-hi.

Per conèixer la llista dels tràmits de Registre electrònic competència de la Secretaria d'Estat de la Seguretat Social i pensions, pot consultar l’annex de la Resolució vigent.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Complementary Content
${loading}