Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Se continúa a navegar considérase que acepta o seu uso. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través deste servizo poderá consultar os trámites dun expediente de impugnación, así como a documentación relativa a este, agás o documento de resolución.
Persoas físicas que presentasen, no seu propio nome ou no doutra persoa física ou xurídica, unha impugnación contra un acto da Tesouraría Xeral da Seguridade Social.
Consulta a seguinte información sobre o expediente de impugnación:
Para poder realizar o seguimento do recurso, debe dispoñer do número de referencia do expediente.
O devandito número, subministrado pola Tesourería Xeral da Seguridade Social, irá consignado nun documento que se remitirá por correo ordinario unha vez formulado o recurso e aberto o expediente pola Unidade de Trámite.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad