Contenido principal

Sol·licitud de Fraccionament del reintegrament de prestacions indegudament percebudes < Tornar

Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, el fraccionament del reintegrament de prestacions indegudament percebudes.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Persones responsables del pagament del deute contret amb la Seguretat Social per prestacions indegudament percebudes amb dificultats econòmiques que els impedisquen efectuar el reintegrament en el termini indicat en la reclamació.

Què permet fer

  • Presentar una sol·licitud de fraccionament per Registre Electrònic.
  • Annexar la documentació.

Què es necessita per a fer-ho

Per a fer este tràmit, ha de disposar de les dades relatives al deute que li hagen reclamat (número de reclamació de deute i import) per prestacions indegudament percebudes.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.

La sol·licitud es pot presentar en qualsevol moment fins a l’últim dia del mes següent al que es produïx la notificació de la reclamació de deute.

El període total del fraccionament no pot excedir els 5 anys.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Administració dictarà i notificarà la resolució en el termini de 3 mesos naturals des de la recepció de la sol·licitud.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés directe a tràmits

Complementary Content
${loading}