Contenido principal

Seguro Escolar - Presentación da Relación de Alumnos matriculados < Volver

A través deste servizo os centros educativos poderán presentar ante a Tesouraría Xeral da Seguridade Social a Relación de alumnos matriculados prevista na Disposición Adicional Terceira do Real Decreto 84/1996, do 26 de xaneiro (27-2), segundo a cal “... Os centros de ensino onde se efectúe a matriculación, sexa ordinaria ou extraordinaria, de alumnos incluídos no campo de aplicación do Seguro Escolar facilitarán á Tesouraría Xeral da Seguridade Social a relación de alumnos matriculados nestes, dentro do mes seguinte ao do peche do respectivo prazo de matrícula, facendo constar o número da Seguridade Social, o número do documento nacional de identidade e o nome e apelidos de cada alumno”.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

Centros Educativos.

Que permite realizar

Presentar a Relación de alumnos matriculados en ficheiro electrónico e, unha vez finalizado o proceso, obter un xustificante de presentación. 

Que necesita para realizalo

Certificado dixital de persoa física ou certificado dixital de representante (persoa xurídica).

Hai que ter en conta

Admítense ficheiros con formato tipo texto (tratamento de textos, incluídos ficheiros de extensións .pdf ou .txt) e folla de cálculo, cun tamaño máximo de 20 Mb.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Acceso ao servizo

  • Certificado
    dixital
  • Usuario +
    Contrasinal
    Usuario +
    Contrasinal (Cl@ve
    permanente)
  • Cl@ve
  • Sen
    certificado
  • Vía SMS
Documentación adxunta
Documentación adxunta
nome do documento Data de publicació
Manual de servizos electrónicos para a xestión do Seguro (PDF, 3656 Kb) 11/10/2018
Complementary Content
${loading}