Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
Ohiz kanpo, koronabirusaren transmisioa ekiditeko neurriak mantentzen diren bitartean, idatzi, eskaera eta jakinarazpen urgente eta atzeraezinak aurkeztu ditzakezu zerbitzu honen bidez elektronikoki identifikatu beharrik gabe, horretarako baliabiderik ez baduzu. Ez da onartuko Bizitzeko Gutxieneko Diru-sarreraren eskaerarik zerbitzu honen bidez. Hilaren 15etik aurrera, astelehena, Bizitzeko Gutxieneko Diru-Sarrerarako berariazko zerbitzuan egin ahal izango dituzu eskaerok.
Kontuan izan, bidalketa-modalitate honetan, zure idatzia edo eskaera ez dela gauzatuko Gizarte Segurantzaren Erregistro Elektronikoan. Pantailan bertan berretsiko da datuak bidali direla eta mezu elektroniko bat jasoko duzu zuk aukeratutako Zuzendaritza Probintzialari bidali diozunaren kopia batekin. Jakinarazi nahi dizugu baita ere beharrezkoa izan daitekeela zurekin harremanetan jartzea zure identitatea, datuak eta bidalitako dokumentazioa egiaztatzeko edo, kasuak kasu, dokumentazio gehigarria eskatzeko.
Eskaerak egiteko inprimakiak aurkituko dituzu inprimakiak eta eskaera-ereduak atalean. Zure pentsioaren inguruko jakinarazpenen bat egin behar baduzu, ereduak dituzu eskura pentsiodunen jakinarazpenen atalean.
Gogorazten dizugu zentzuz erabili behar dela kanal hau zerbitzuak egoki eta eraginkorra izaten jarraitu dezan.
Zerbitzu honen bidez, beren izenean edo beste norbaiten izenean jarduten duten pertsonek idazkiak, eskaerak edo jakinarazpenak aurkeztu eta Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalari helarazi ditzakete erregistro elektroniko bidez, betiere, Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan haiek aurkezteko zerbitzu zehatza ez badago. Ez da onartuko Bizitzeko Gutxieneko Diru-Sarreraren eskaerarik zerbitzu honen bidez.
Beren izenean edo beste norbaiten izenean erregistro elektroniko bidez idazkiak, eskaerak edo jakinarazpenak aurkeztu eta Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalari helarazi nahi dizkioten pertsonentzat, betiere, Gizarte Segurantzaren Egoitza Elektronikoan haiek aurkezteko zerbitzu zehatza ez badago.
Gogoratu badagoela Bizitzeko Gutxieneko Diru-Sarrera eskatzeko berariazko zerbitzu bat. Ez da onartuko Bizitzeko Gutxieneko Diru-Sarreraren eskaerarik zerbitzu honen bidez.
Zerbitzu honen bidez ez da onartuko Bizitzeko Gutxieneko Diru-Sarreraren eskaerarik. Badago eskaera horietarako zerbitzu esklusibo bat: Bizitzeko Gutxieneko Diru-sarreraren eskaera. Ziurtagiri elektronikoarekin, erabiltzaile + cl@ve pasahitzarekin nahiz ziurtagiririk gabe egin dezakezu eskaera.
Erabiltzaile-izena + Pasahitza (Cl@ve iraunkorra) erabiliz sartzen bazara, segurtasun-maila handiagoa bermatze aldera, erregistroan zehar emandako mugikor-zenbakira kode bat bidaliko dizugu SMS bidez. Kode hori sartu beharko duzu erregistro elektronikoan jakinarazpena sinatu ahal izateko.
Izapidea egiten den probintziako Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren Zuzendaritza Probintzialari bidaliko zaio dokumentazioa.
Aldi baterako, konexio-saioa mugatu da, beraz, eskakizuna betetzen duzunean iraungiko balu, berriro hasi beharko duzu eta oraindik egin gabe dituzun jarduerak bukatu beharko dituzu.
Ezohiko zerbitzua ziurtagiririk gabe alarma-egoeragatik (Covid-19)
Hemen duzu bideo bat zerbitzua nola erabili jakiteko: Zerbitzua nola erabili COVID19 aldian
Eskaera urgentea edo atzeraezin bat egin behar baduzu, bete webguneko inprimakiko eremu guztiak:
Gomendioak:
Erantsiko den dokumentazioak ezin du guztira 10 Mb baino gehiago izan.
Ziurtagiri digitala edo cl@ve behar duten zerbitzuak erabiltzen ari bazara, izapidea burututakoan “jaso izanaren adierazpen” bat jasoko duzu PDF formatuan. Ez baduzu baieztapen mezurik edo, behar denean, transmisioaren errore edo akats mezurik jasotzen, aurkezpena beste une batean edo beste bide batzuk erabiliz gauzatu beharko duzu.
Zerbitzua ziurtagiririk gabe erabiliz gero, ohar-pantaila bat agertuko da eta mezu elektroniko bat jasoko duzu galdeketa elektronikoan eman zenuen helbidean. Horregatik, garrantzitsua da egiaztatzea ea eman zenuen helbide elektronikoa zuzena den zure jakinarazpena bidali baino lehenago.
Kontuan izan, gainera, zure eskaera ez dela Erregistro elektronikoan barne hartuko. Jakinarazpen hau hautatu duzun Zuzendaritza Probintzialera iritsiko da eta bertan kudeatuko dute ezartzen zaion lehentasunaren arabera. Kasu honetan, beharrezkoa izan daiteke zurekin harremanetan jartzea, zure identitatea, datuak eta bidalitako dokumentazioa egiaztatzeko edo, kasuak kasu, dokumentazio gehigarria eskatzeko.
Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.
dokumentuaren izena | Argitalpen data |
---|---|
Aurkezpen eredu normalizatua (PDF, 1452 Kb) | 17/06/2020 |