Contenido principal

Informe d'estar al corrent de les obligacions de la Seguretat Social < Tornar

A través d'aquest servei es pot consultar en línia, obtenir i/o imprimir un informe sobre l'existència o inexistència de deutes amb la Seguretat Social. Si hi accediu sense certificat digital, se us enviarà l'informe per correu postal.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Persones amb número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF), independentment del Règim a què pertanyin.

Què permet fer

  • Visualitzar i consultar de forma immediata l'informe.
    • Si es reflecteix un deute amb la Seguretat social, s’obté un segon informe amb els documents de deute, els períodes i els imports pels quals s’ha emès.
  • Baixar-lo en format PDF.
  • Imprimir-lo.

Si hi accediu sense certificat digital:

  • Sol·licitar l'informe per a la posterior recepció a través de correu ordinari.
  • L'informe reflecteix si hi ha o no deute contret amb la Seguretat Social i en cas de tenir un deute, mostra el número de document de deute i el període i import pel qual s'ha emès.

Cal tenir en compte

Les dades introduïdes al formulari han de coincidir amb les existents a la base de dades de la Tresoreria de la Seguretat Social. Si no coincideixen, no s'enviarà l'informe.

Pròxims passos

Una vegada emplenat el formulari, s'obté un número de referència que servirà per consultar l'estat de la petició.

La informació de l'estat de la petició cursada es rebrà a través d'un correu electrònic.

Transcorregudes 24 hores des de la recepció del correu informatiu, es podrà accedir al servei Consulta d'estat de sol·licitud d'informes.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Complementary Content
${loading}