Contenido principal

Consulta de sol·licituds de la Tresoreria General de la Seguretat Social presentades per Registre Electrònic < Tornar

Aquest servei permet consultar les sol·licituds de la Tresoreria General de la Seguretat Social presentades per Registre electrònic.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A totes les persones que desitgin consultar les sol·licituds i la documentació de tràmits presentats per Registre electrònic davant de la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS).

Què permet fer

  • Visualitzar i consultar de manera immediata les sol·licituds presentades per Registre Electrònic davant de la TGSS.
  • Visualitzar i descarregar la documentació presentada.
  • Seleccionar un període/núm. de registre i/o tipus de sol·licitud.

Cal tenir en compte

Si hi accedeix per Cl@ve amb Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, la validació de l’accés es complementarà amb la tramesa d’un codi via SMS al número de mòbil que hagi facilitat durant l’acte de registre, codi que haurà d’introduir per poder accedir-hi.

Per conèixer la llista dels tràmits de Registre electrònic competència de la TGSS, pot consultar l’annex de la Resolució vigent.

 

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Complementary Content
${loading}