Valore esta pàgina
Valore este contingut

Contenido principal

Informe d’estar al corrent de les obligacions en la Seguretat Social per correu postal < Tornar

A través d'este servei es pot sol·licitar un informe sobre l'existència o inexistència de deutes amb la Seguretat Social, que li serà remès per correu postal.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A persones amb número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF), independentment del Règim a què pertanyen.

Què permet fer

  • Sol·licitar l’informe per a la posterior recepció a través de correu postal. 

Cal tindre en compte

L'informe reflectix si hi ha o no deute contret amb la Seguretat Social i, en cas de tindre un deute, mostra el número de document de deute i el període i import pel qual s'ha emés.

Les dades introduïdes al formulari han de coincidir amb les existents en la base de dades de la Tresoreria de la Seguretat Social. Si no coincidixen, no s'enviarà l'informe. 

Pròxims passos

  • Una vegada emplenat el formulari, s'obtindrà un número de referència que servirà per consultar l'estat de la petició.
  • La informació de l'estat de la petició cursada es rebrà a través d'un correu electrònic.
  • Transcorregudes 24 hores des de la recepció del correu informatiu, es podrà accedir al servei Consulta d'estat de sol·licitud d'informes.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Complementary Content
${loading}