Valori aquesta pàgina
Valori aquest contingut

Contenido principal

Informe d’estar al corrent de les obligacions en la Seguretat Social per correu postal < Tornar

A través d'aquest servei es pot sol·licitar un informe sobre l'existència o inexistència de deutes amb la Seguretat Social, que li serà remès per correu postal.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A persones amb número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF), independentment del Règim a què pertanyin.

Què permet fer

  • Sol·licitar l’informe per a la posterior recepció a través de correu postal. 

Cal tenir en compte

L'informe reflecteix si hi ha o no deute contret amb la Seguretat Social i en cas de tenir un deute, mostra el número de document de deute i el període i import pel qual s'ha emès.

Les dades introduïdes al formulari han de coincidir amb les existents a la base de dades de la Tresoreria de la Seguretat Social. Si no coincideixen, no s'enviarà l'informe. 

Pròxims passos

  • Una vegada emplenat el formulari, s'obtindrà un número de referència que servirà per consultar l'estat de la petició.
  • La informació de l'estat de la petició cursada es rebrà a través d'un correu electrònic.
  • Transcorregudes 24 hores des de la recepció del correu informatiu, es podrà accedir al servei Consulta d’estat de sol·licitud d’informes.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Complementary Content
${loading}