Contenido principal

Sol·licitud d'autorització per a l'ús del Sistema RED. < Tornar

Este servici permet a l’usuari emplenar i presentar en un mateix accés davant del Registre electrònic la Sol·licitud d’autorització per a l’ús del Sistema RED, per a les modalitats de transmissió (RED Internet, RED Directe i Sistema de Liquidació Directa).

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Empreses, agrupacions d’empreses, professionals col·legiats i altres persones que en l’exercici de la seua pròpia activitat i/o en representació dels subjectes responsables, empreses o afiliats, gestionen a través del sistema de  remissió electrònica de dades (sistema RED) el compliment de les obligacions de seguretat social.

Què permet fer

  • Presentar una sol·licitud per Registre electrònic.
  • Annexar documentació necessària per al tràmit.
  • No caldrà baixar ni adjuntar el formulari FR.101 emplenat.

Què es necessita per a fer-ho

  • Disposar d’un Certificat digital de persona física o de representació de persona jurídica.
  • Omplir les dades sol·licitades en el formulari.
  • Annexar tota aquella documentació necessària per a la tramitació de la sol·licitud.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà  de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés al servici

Complementary Content
${loading}