Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
COVID-19 Les sol·licituds d’ajornament de les cotitzacions a la Seguretat Social corresponents a les empreses i treballadors autònoms que tingui assignats l’Autoritzat RED s’han de presentar únicament a través d’aquest servei.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic, l’ajornament de les quotes o els deutes contrets amb la Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei, les persones jurídiques que tenen assignat un número de codi de compte de cotització (CCC) podran obtenir i/o consultar en línia un certificat en què es recull la informació relativa a l'existència o no de deutes contrets amb la Seguretat Social, independentment del Règim a què estiguin adscrites.
Novetat per a treballadors per compte propi:
Possibilitat d’obtenir el document d’ingrés de quotes fora de termini amb un 10% de recàrrec durant tot el mes següent a l’acabament del termini reglamentari.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet visualitzar i consultar tots els deutes o liquidacions pendents de pagament amb la Seguretat Social i obtenir un rebut de pagament amb el número de compte de l'entitat financera on s'haurà de fer l'ingrés.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d’aquest servei es podrà sol·licitar, per Registre electrònic, el reintegrament total o parcial de les quotes ingressades per error, en els termes i supòsits fixats reglamentàriament, en el Règim General i Assimilats.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei es pot consultar en línia, obtenir i/o imprimir un informe sobre l'existència o inexistència de deutes amb la Seguretat Social. Si hi accediu sense certificat digital, se us enviarà l'informe per correu postal.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet el pagament amb targeta bancària de dèbit o crèdit de tots aquells deutes amb la Seguretat Social en via voluntària no ingressats en termini reglamentari, els deutes en via executiva i els deutes que hagin estat objecte de reclamació de deute.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei poden sol·licitar el reintegrament de bonificacions per formació professional per a l'ocupació (formació contínua) corresponents a anys anteriors (empresa d'alta/baixa) o a l'any actual (empresa de baixa).
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d’aquest servei es podrà sol·licitar, per Registre electrònic, la moratòria, el diferiment o l’exempció del pagament de quotes establertes com a mesura pal·liativa dels danys o perjudicis causats per una circumstància d’índole excepcional que afecta determinats sectors d’activitat en un àmbit geogràfic.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic, el fraccionament del reintegrament de prestacions indegudament percebudes.