Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Sol·licitud de revisió mèdica de la pròrroga d’incapacitat temporal per millora < Tornar

Aquest servei permet sol·licitar una revisió de la situació d’incapacitat temporal en aquells supòsits en els quals l’INSS hagi emès una resolució de pròrroga de la incapacitat temporal i el treballador consideri que ha recuperat la seva capacitat laboral abans de la data prevista de revisió. En tot cas, haurà d’acompanyar un informe del seu metge assistencial que així ho indiqui.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A qui, en nom propi o en representació d’una altra persona, vulguin presentar per registre electrònic davant de l’INSS una sol·licitud de revisió de la situació de pròrroga d’incapacitat temporal per millora.

Què permet fer

  • Sol·licitar la revisió de la situació de pròrroga de la incapacitat temporal per millora que permeti la reincorporació laboral.

Què es necessita per fer-ho

  • Omplir el formulari de sol·licitud.
  • Annexar l’informe del metge assistencial on s’indiqui la procedència de l’alta mèdica per millora o curació.
  • Tenir un expedient d’incapacitat temporal actiu a la província de l’INSS a la qual dirigeixi els informes.
  • Si actueu com a representant, haureu d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la representació.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, se us enviarà un codi per SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l’acte de registre, el qual haureu d’introduir per poder signar la presentació en el registre electrònic.

La província de tràmit indica la Direcció Provincial de l'Institut Nacional de la Seguretat Social a la qual voleu adreçar la documentació.

La sessió de connexió està limitada temporalment; per tant, si la sessió caduca mentre empleneu la sol·licitud, l’haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions que tingueu pendents de fer.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d’error o deficiència de la transmissió, s’haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Model normalitzat de representació (PDF, 2387 Kb) 29/03/2022
Complementary Content
${loading}