Contenido principal

Rectificación de informe de vida laboral < Volver

A través deste servizo poderá solicitar a rectificación dos datos das diferentes situacións que constan nos informes de vida laboral e/ou incorporar as situacións inexistentes nestes informes.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

Persoas físicas que teñen asignado número de afiliación á Seguridade Social (NAF), calquera que sexa o Réxime ao que estean adscritas.

Qué permite realizar

Solicitude da incorporación ou modificación de datos.

Qué necesita para realizalo

  • Deberá incorporar na solicitude a maior cantidade posible de información sobre as situacións que desexa corrixir ou incorporar: datas, nome de empresa, provincia, actividade realizada, etc..
  • É obrigatorio proporcionar unha conta de correo electrónico para a confirmación da tramitación.

Hai que ter en conta

O número identificativo asociado á solicitude presentada deberá telo en conta para citalo en calquera aclaración se fose necesario.

Próximos pasos

Unha vez realizada a rectificación dos datos, recibirá de forma inmediata un correo electrónico co número identificativo asociado á solicitude presentada, así como a confirmación de recepción da solicitude por parte da Tesouraría Xeral da Seguridade Social.

A finalización da tramitación da súa solicitude por parte da Tesouraría Xeral da Seguridade Social seralle comunicada por correo electrónico.

Poderá solicitar un novo informe de vida laboral.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Acceso ao servizo

Complementary Content
${loading}