Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
A través d'aquest servei es podrà sol·licitar la rectificació de les dades de les diferents situacions que consten en els informes de vida laboral i/o incorporar les situacions inexistents en aquests informes.
Persones físiques que tenen assignat un número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF), independentment del Règim a què estiguin adscrites.
Sol·licitud de la incorporació o la modificació de dades.
Haureu de tenir en compte el número identificatiu associat a la sol·licitud presentada per esmentar-lo en qualsevol aclariment (si fos necessari).
Una vegada feta la rectificació de dades, rebreu de forma immediata un correu electrònic amb el número identificatiu associat a la sol·licitud presentada, així com la confirmació de recepció de la sol·licitud per part de la Tresoreria General de la Seguretat Social.
La finalització de la tramitació de la sol·licitud per part de la Tresoreria General de la Seguretat Social es comunicarà per correu electrònic.
Podreu sol·licitar un nou informe de vida laboral.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.