Contenido principal

Rectificació d'informe de vida laboral < Tornar

A través d'este servici es podrà sol·licitar la rectificació de les dades de les diferents situacions que consten en els informes de vida laboral i/o incorporar les situacions inexistents en estos informes.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Persones físiques que tenen assignat un número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF), independentment del Règim a què estiguen adscrites.

Què permet fer

Sol·licitud de la incorporació o modificació de dades.

Què es necessita per fer-ho

  • Haurà d'incorporar a la sol·licitud la major quantitat possible d'informació sobre les situacions que vol corregir o incorporar: dates, nom d'empresa, província, activitat exercida, etc.
  • És obligatori proporcionar un compte de correu electrònic per a la confirmació de la tramitació.

Cal tindre en compte

Haurà de tindre en compte el número identificatiu associat a la sol·licitud presentada per a esmentar-lo en qualsevol aclariment (si fóra necessari).

Pròxims passos

Una vegada feta la rectificació de dades, rebrà de manera immediata un correu electrònic amb el número identificatiu associat a la sol·licitud presentada, així com la confirmació de recepció de la sol·licitud per part de la Tresoreria General de la Seguretat Social.

La finalització de la tramitació de la sol·licitud per part de la Tresoreria General de la Seguretat Social es comunicarà per correu electrònic.

Podrà sol·licitar un nou informe de vida laboral.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés al servici

Complementary Content
${loading}