Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Presentació d’altres escrits, sol·licituds i comunicacions (Institut Social de la Marina). Sense Certificat < Tornar

Cerrar

AVÍS IMPORTANT

Si disposeu de certificat electrònic o Cl@ve, si us plau, utilitzeu-los per accedir a aquest servei. També podeu utilitzar aquest servei mitjançant representació d’una persona de la vostra confiança que disposi de certificat digital o Cl@ve. En tots dos casos, el servei us facilitarà un justificant de la presentació i el registre de documentació.

Si sou un professional o un altre subjecte obligat a utilitzar mitjans electrònics que actueu en representació d’un interessat, heu d’utilitzar el servei d’aquesta Seu corresponent al tràmit que vulgueu realitzar accedint amb el vostre certificat electrònic o cl@ve. Les sol·licituds que es presentin a través d’aquest servei o sense identificar amb cl@ve o certificat no seran ateses.

Mesures excepcionals COVID19:

Excepcionalment, mentre es mantinguin les mesures de contenció actuals, podeu presentar escrits, sol·licituds i comunicacions urgents i inajornables a través d’aquest servei sense identificar-vos electrònicament, si no disposeu de mitjans per a això.

Tingueu en compte que, en aquesta modalitat de tramesa sense identificació electrònica, el vostre escrit o sol·licitud no es formalitzarà en el Registre Electrònic de la Seguretat Social i no es generarà un justificant de la tramesa. Per l’esmentat motiu, en el supòsit que utilitzi el servei per presentar una sol·licitud o per realitzar qualsevol tràmit que requereixi firma, ens posarem en contacte amb vostè per concertar una cita per acudir a les nostres oficines a formalitzar l’esmentada sol·licitud, acreditar la seva identitat i, en el seu cas, aportar els documents que fossin necessaris per a la seva tramitació.

Si necessiteu accedir a l’apartat de formularis i models, cliqueu aquí.

Si en compte de fer ús d’aquest servei voleu concertar directament un cita a les nostres oficines per presentar la vostra sol·licitud, cliqueu aquí.

Us recordem la necessitat de fer un ús responsable d’aquest canal per assegurar una prestació del servei adequada i eficaç.


Aquest servei permet presentar, exclusivament en nom propi, escrits, sol·licituds o comunicacions dirigides a l’Institut Social de la Marina en supòsits excepcionals en els quals l’interessat no disposi d’un mitjà d’identificació digital i no pugui desplaçar-se a una oficina a realitzar el tràmit de forma presencial.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Als qui, en nom propi, vulguin presentar escrits, sol·licituds o comunicacions dirigides a l’Institut Social de la Marina en supòsits excepcionals en els quals no es disposi d’un mitjà d’identificació digital i no puguin desplaçar-se a una oficina a realitzar el tràmit de forma presencial.

Què permet fer

  • Annexar documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Disposar d’un programari que li permeti annexar documentació.

Cal tenir en compte

La província de tràmit indica la Direcció Provincial de l’Institut Social de la Marina a la qual voleu adreçar la vostra documentació.

La sessió de connexió està limitada temporalment; per tant, si la sessió caduca mentre empleneu la sol·licitud, l’haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions que tingueu pendents de fer.

Empleneu tots els camps del formulari web:

  • DNI/NIE
  • Nom i cognoms.
  • Assegureu-vos d’emplenar de manera correcta el número de telèfon i l’adreça electrònica perquè puguem contactar amb vós i gestionar qualsevol incidència que es produeixi amb la vostra sol·licitud o comunicació.
  • Entitat a la qual adreceu la comunicació: Institut Social de la Marina.
  • La província de tràmit: indiqueu la Direcció Provincial de l’ISM del vostre lloc de residència.
  • Trieu l’assumpte a què fa referència la sol·licitud o comunicació.
  • Exposeu la sol·licitud o comunicació.
  • Annexeu la documentació acreditativa (màxim 10 Mb). Els formularis i models oficials són accessibles a través de l’enllaç següent. Si la documentació és annexada amb èxit, apareixerà un quadre per indicar que el procés s’ha completat al 100 %.
  • Important: Si formuleu una sol·licitud, no oblideu enviar una còpia del DNI o document identificatiu.
  • Empleneu la pregunta de seguretat i premeu continuar. Si el procés es completa amb èxit, apareixerà un avís a la part superior de la pantalla.

Recomanacions:

  • Si us plau, remeteu tota la documentació relativa a la sol·licitud  en una única tramesa per facilitar el tràmit de la sol·licitud.
  • Si us plau, no formuleu consultes sobre l’estat de la vostra sol·licitud per aquest canal. El nostre personal s’hi posarà en contacte si necessiteu fer alguna comprovació o sol·licitar documentació addicional.
  • Per a un funcionament adequat d’aquesta via extraordinària de presentació de sol·licituds i comunicacions  és indispensable la vostra col·laboració i l’ús responsable dels serveis públics. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

En utilitzar el servei sense certificat, no es genera justificant de la sol·licitud o comunicació, i la sol·licitud no s’incorporarà al Registre electrònic. Aquesta comunicació arribarà a la Direcció Provincial que hàgiu seleccionat i la hi gestionaran segons la prioritat que s’estableixi. Contactarem perquè acrediteu la vostra identitat, verificar les dades i documentació remesa o, en el seu cas, requerir documentació addicional.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d’error o deficiència de la transmissió, s’haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Modelo normalizado de representación ISM (PDF, 1744 Kb) 21/07/2023
Complementary Content
${loading}