Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Consulta de sol·licituds presentades per Registre Electrònic dirigides a l’Institut Nacional de la Seguretat Social o a l’Institut Social de la Marina < Tornar

Aquest servei permet consultar les sol·licituds de les entitats de la Seguretat Social presentades per Registre electrònic.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A totes les persones que desitgin consultar les sol·licituds i la documentació de tràmits presentats per Registre electrònic davant de les entitats de la Seguretat Social.

Què permet fer

  • Visualitzar i consultar de manera immediata les sol·licituds presentades per Registre Electrònic davant de les entitats de la Seguretat Social.
  • Visualitzar i descarregar la documentació presentada.
  • Seleccionar un període/núm. de registre i/o tipus de sol·licitud.

Cal tenir en compte

Si hi accedeix per Cl@ve amb Cl@ve permanent, per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, la validació de l’accés es complementarà amb la tramesa d’un codi via SMS al número de mòbil que hagi facilitat durant l’acte de registre, codi que haurà d’introduir per poder accedir-hi.

Per conèixer la llista dels tràmits de Registre electrònic competència de la Secretaria d’Estat de la Seguretat Social i Pensions, pot consultar la relació actualitzada de tràmits.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Complementary Content
${loading}