Cookie-ei buruzko informazio garrantzitsua
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, erabiltzaile gisa esperientzia hobea izan dezazun. Cookieak ez dira erabiltzen informazio pertsonala jasotzeko. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu gure cookie-politika.
¿Seguro que quieres cerrar la sesión?
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Zerbitzu honek aukera ematen du, Erregistro elektroniko bidez, Itsasoko Erregimen Bereziaren esparruan, aldi baterako ezintasunaren prestazioari dagozkion beharrezko kudeaketak eskatzeko, hala nola: aldi baterako ezintasunaren eskaera, berriz gaixotzeagatik prestazioaren eskaera, egoeraren eta ardurapean dauden seme-alaben aitorpenak aurkeztea, altekiko desadostasuna edo PFEZaren ondorioetarako datuen jakinarazpena.
Itsasoko Langileen Gizarte Segurantzako Erregimen Bereziko enpresentzako eta langileentzat, langileak aldi baterako ezintasun egoeran badaude.
Erabiltzaile-izena + Pasahitza (Cl@ve iraunkorra) erabiliz sartzen bazara, segurtasun-maila handiagoa bermatze aldera, erregistroan zehar emandako mugikor-zenbakira kode bat bidaliko dizugu SMS bidez. Kode hori sartu beharko duzu Erregistro Elektronikoan jakinarazpena sinatu ahal izateko.
Dagokion Itsasoko Gizarte Institutuaren zuzendaritza probintzialak beharrezkoak diren dokumentuen originalak eskatuko ditu.
Hirugarren baten izenean jarduteko, beharrezkoa da Ahalduntzen Erregistro Elektronikoan erregistratutako ahalduntze bat izatea, izapidea egin ahal izateko. Erregistro horretan indarrean dagoen ahalorderik ez badu, ordezkaritza egiaztatu beharko du, ordezkaritza-eredu normalizatua erantsiz. Eredu hori “erantsitako dokumentazioa” atalean deskarga daiteke, edo, bestela, ordezkaritza hori modu fidagarrian jasota uzten duen eta zuzenbidean baliozkoa den beste edozein dokumentu erantsi.
Erantsiko den dokumentazioak ezin du guztira 10 Mb baino gehiago izan.
Izapidea burututakoan “jaso izanaren adierazpen” bat jasoko duzu PDF formatuan.
Ez baduzu baieztapen mezurik edo, behar denean, transmisioaren errore edo akats mezurik jasotzen, aurkezpena beste une batean edo beste bide batzuk erabiliz gauzatu beharko duzu.
Eskaeraren ebazpena eta jakinarazpena interesdunari eta, hala badagokio, haren ordezkariari.
Zure eskaeraren eboluzioari buruzko informazioa lor dezakezu Itsasoko Gizarte Institutuko zuzendaritza probintzialean edo tokiko zuzendaritzan. Halaber, prestazioaren izapidea zein egoeratan dagoen kontsulta dezakezu zerbitzu hau erabiliz: Nola doa nire prestazioa? (Beste sarbideak).
Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.
El acceso a este servicio estar� habilitado �nicamente cuando se identifique como persona f�sica o entidad