Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Pensió d’orfandat (REM) < Tornar

Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, la pensió nacional d'orfandat del Règim Especial del Mar, en nom seu o en representació d’una altra persona.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Persones que vulguen sol·licitar en nom seu o en representació d’una altra persona una pensió d’orfandat a conseqüència de la mort d’un treballador/a o d’un/a pensionista del Règim Especial del Mar.

Què permet fer

  • Fer una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar el model de sol·licitud omplit.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per a fer-ho

  • Omplir i annexar el model de sol·licitud.
  • Annexar una còpia dels documents que es detallen en les instruccions.
  • Disposar d'un programari que permeta omplir i guardar la sol·licitud per a annexar-la després.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.

La Direcció Provincial de l’ISM corresponent li requerirà els originals dels documents que siguen necessaris.

Per a actuar en nom d’un tercer haurà de tindre un apoderament inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments que li permeta realitzar este tràmit. Si li falta un apoderament vigent en l’esmentat registre, haurà d’acreditar la representació annexant el model normalitzat de representació que pot descarregar-se per al seu ompliment en l’apartat “documentació adjunta”, o bé adjuntar qualsevol altre document vàlid en dret que en deixe constància fidedigna.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà  de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Resolució de la sol·licitud i notificació a l'interessat mitjançant correu postal amb justificant de recepció.

SMS per a informar que la resolució s’ha produït.

Pot obtindre informació de l'evolució de la sol·licitud en la Direcció Provincial o Local de l'Institut Social de la Marina.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}