Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Reembossament de gastos per assistència a Cursos de Formació Professional Marítima i Sanitària fets en l'Institut Social de la Marina < Tornar

Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, en nom seu o en representació d’una altra persona, el reemborsament de les despeses a què es puga tindre dret per assistència a cursos de formació professional marítima o sanitària fets a l’Institut Social de la Marina.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A beneficiaris de la formació professional marítima i sanitària que impartix l’Institut Social de la Marina que hagen fet, en qualsevol dels nostres centres, un curs i tinguen dret a reemborsament de despeses de desplaçament/allotjament/manutenció, d’acord amb allò que establix la legislació vigent.

Què permet fer

  • Fer una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar el model de sol·licitud omplit.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per a fer-ho

  • Omplir i annexar el model de sol·licitud.
  • Annexar una còpia dels documents que es detallen en les instruccions.
  • Disposar d'un programari que permeta omplir i guardar la sol·licitud per a annexar-la després.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.

La Direcció Provincial de l'Institut Social de la Marina corresponent li sol·licitarà els originals dels documents que calguen.

Per a actuar en nom d’un tercer haurà de tindre un apoderament inscrit en el Registre Electrònic d’Apoderaments que li permeta realitzar este tràmit. Si li falta un apoderament vigent en l’esmentat registre, haurà d’acreditar la representació annexant el model normalitzat de representació que pot descarregar-se per al seu ompliment en l’apartat “documentació adjunta”, o bé adjuntar qualsevol altre document vàlid en dret que en deixe constància fidedigna.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de presentar en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Resolució de la sol·licitud i notificació d'esta a l’interessat i, si s'escau, al seu representant. Ingrés de l’import de les despeses que corresponguen en el compte que figure en la sol·licitud.

SMS per a informar que la resolució s’ha produït.

Pot obtindre informació de l'evolució de la sol·licitud en la Direcció Provincial o Local de l'Institut Social de la Marina.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Sol·licitud de reembossament de gastos (PDF, 256 Kb) 26/09/2018
Complementary Content
${loading}