Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Solicitude de corrección de datos persoais do pensionista < Volver

A través deste servizo pode solicitar a corrección de datos identificativos.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

A persoas que teñan recoñecida unha pensión da Seguridade Social.

Que permite realizar

  • Solicitar a corrección de datos identificativos.
  • Anexar documentación.

Que necesita para realizalo

  • Incorporar no formulario de acceso ao servizo a maior cantidade posible de información de que se dispoña.

Hai que ter en conta

Os documentos que se deben anexar con esta solicitude son: fotocopia de DNI/ NIE/ Pasaporte para a acreditación dos datos consignados.

Se accede como representante, débelle solicitar ao representado que lle comunique o código que recibirá no seu móbil por SMS para confirmar a representación e achegar ao final do servizo o documento normalizado de representación.

Se accede como apoderado, deberá estar inscrito no Rexistro Electrónico de Apoderamentos.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

 



Información complementaria Pasarela Dixital Única Europea
Acceso á plataforma de valoración

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Documentación adxunta
Documentación adxunta
nome do documento Data de publicació
Modelo normalizado de representación (PDF, 2387 Kb) 29/03/2022
Complementary Content
${loading}