Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Increment en prestacions per accident o malaltia de treball per incompliment en prevenció de riscos laborals < Tornar

Aquest servei permet presentar al·legacions i sol·licitar el recàrrec de les prestacions econòmiques derivades d’accident de treball o malaltia professional, per manca de mesures de seguretat i salut laboral.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Les sol·licituds s'adrecen als beneficiaris de les prestacions derivades de l’accident de treball, mentre que les al·legacions podran ser presentades pels beneficiaris de les prestacions i per les empreses afectades.

Què permet fer

  • Sol·licitar el recàrrec de les prestacions econòmiques per manca de mesures de seguretat i salut laboral.
  • La presentació d’al·legacions.
  • Baixar i adjuntar el formulari.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Emplenar el model de sol·licitud corresponent.
  • Annexar còpia dels documents que es detallen en les instruccions d'aquest.
  • Disposar d’un programari que us permeti emplenar i desar la sol·licitud per annexar-la després.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La província de tràmit és aquella on tingui la residència la treballadora.

L’apartat d’Observacions només s’ha d’emplenar quan no s’annexi un model de sol·licitud i indicar-hi totes les dades necessàries per poder tramitar la prestació.

La sessió de connexió està limitada temporalment; per tant, si la sessió caduca mentre empleneu la sol·licitud, l’haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions que tingueu pendents de fer.

Cal aportar la documentació que acrediti que ja no esteu immers en cap causa d’incompatibilitat que fins al moment us impossibilités percebre la prestació.

Si actueu com a representant, haureu d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la representació.

La mida total de la documentació per annexar-hi no pot superar els 10 MB.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}