Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Sol·licitud de revisió mèdica de la pròrroga d’incapacitat temporal per millora < Tornar

Aquest servei permet sol·licitar una revisió de la situació d’incapacitat temporal en aquells supòsits en els quals l’INSS haja emés una resolució de pròrroga de la incapacitat temporal i el treballador considere que ha recuperat la seua capacitat laboral abans de la data prevista de revisió. En tot cas, haurà d’acompanyar un informe del seu metge assistencial que així ho indique.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A qui, en nom propi o en representació d’una altra persona, vulguen presentar per registre electrònic davant de l’INSS una sol·licitud de revisió de la situació de pròrroga d’incapacitat temporal per millora.

Què permet fer

  • Sol·licitar la revisió de la situació de pròrroga de la incapacitat temporal per millora que permeta la reincorporació laboral.

Què es necessita per a fer-ho

  • Omplir el formulari de sol·licitud.
  • Annexar l’informe del metge assistencial on s’indique la procedència de l’alta mèdica per millora o curació.
  • Tindre un expedient d’incapacitat temporal actiu a la província de l’INSS a la qual dirigisca els informes.
  • Si actua com a representant, haurà d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixe constància fidedigna de la representació.

Cal tindre en compte

Si accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la presentació en el registre electrònic.

La província de tràmit indica la Direcció Provincial de l'Institut Nacional de la Seguretat Social a la qual vol dirigir la documentació.

La sessió de connexió està limitada temporalment, per la qual cosa, si caduca mentre ompli la sol·licitud haurà de tornar a iniciar-la i acabar les actuacions que tinga pendents.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física o entidad

Obtener Acceso
Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Model normalitzat de representació (PDF, 2387 Kb) 29/03/2022
Complementary Content
${loading}