Este sitio web utiliza cookies para que vostede teña unha mellor experiencia de usuario. As cookies non se utilizan para recoller información de carácter persoal. Se continúa a navegar considérase que acepta o seu uso. Para máis información consulte a nosa política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
A través deste servizo poderá solicitar a rectificación dos datos reflectidos nos informes das bases de cotización e/ou incorporar a información inexistente nos devanditos informes.
Persoas que traballasen por conta allea no Réxime Xeral, Sistemas Especiais e/ou Réxime Especial dos Traballadores do Mar (Grupo I).
A solicitude da incorporación ou modificación de datos na base de datos do Ficheiro Xeral de Bases da Tesourería Xeral da Seguridade Social e, consecuentemente, a información subministrada no Informe de Bases.
O número identificativo asociado á solicitude presentada deberá telo en conta para citalo en calquera aclaración se fose necesario.
Unha vez realizada a solicitude de rectificación dos datos, recibirá de forma inmediata un correo electrónico co número identificativo asociado á solicitude presentada e a confirmación de recepción da solicitude por parte da Tesourería Xeral da Seguridade Social.
A finalización da tramitación da súa solicitude por parte da Tesouraría Xeral da Seguridade Social seralle comunicada por correo electrónico.
Poderá solicitar un novo informe de bases de cotización cos datos rectificados.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física