Contenido principal

Revisió de la incapacitat permanent (REM) < Tornar

A través d'aquest servei podeu fer, per Registre electrònic, la sol•licitud de la revisió de la incapacitat permanent.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A pensionistes d'incapacitat permanent.

Què permet fer

  • Presentar una sol•licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar un model de sol•licitud.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Emplenar i annexar el model de sol•licitud.
  • Annexar còpia dels documents que es detallen en les instruccions d'aquest.
  • Disposar d'un programari que permeti emplenar i guardar la sol•licitud per annexar-la després.

Cal tenir en compte

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 5 Mb.

Cal assenyalar que la sessió de connexió està limitada temporalment, per la qual cosa, si caduca mentre empleneu la sol•licitud, l'haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions pendents.

Pròxims passos

Una vegada realitzat el tràmit rebrà un "justificant de recepció" (zip) integrat pel resguard de la sol•licitud en format PDF i la signatura del servidor que garanteix que la transacció s'ha produït correctament.
Si no rep el missatge de confirmació o, si s'escau, rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Institut Social de la Marina enviarà la resolució de la sol•licitud al domicili de l'interessat.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Revisió de la incapacitat permanent (REM)  (PDF, 285 Kb) 22/08/2016
Complementary Content
${loading}