Contenido principal

Certificat de prestacions (REM) < Tornar

A través d'este servici pot sol•licitar, per Registre electrònic, un certificat de les prestacions de la Seguretat Social que percep.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A persones que tinguen reconeguda una prestació de la Seguretat Social.

Què permet fer

  • Presentar una sol•licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar un model de sol•licitud.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Omplir i annexar el model de sol•licitud.
  • Annexar una còpia dels documents que es detallen en les instruccions.
  • Disposar d'un programari que permeta omplir i guardar la sol•licitud per a annexar-la després.

Cal tindre en compte

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 5 Mb.

És important assenyalar que la sessió de connexió està limitada temporalment, per la qual cosa, si caduca mentres ompli la sol•licitud haurà de tornar a iniciar-la i finalitzar les actuacions que tinga pendents.

Pròxims passos

Una vegada efectuat el tràmit rebrà un "justificant de recepció" (zip) integrat pel resguard de la sol•licitud en format PDF i la firma del servidor que garantix que la transacció s'ha produït correctament.
Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés al servici

Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Certificat de prestacions  (REM) (PDF, 248 Kb) 22/08/2016
Complementary Content
${loading}