Contenido principal

Ajuts econòmics paralització flota < Tornar

Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic, els ajuts relatius a prestacions substitutives del salari i abonament de les quotes de Seguretat Social dels tripulants, en cas de paralització de la flota.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A treballadors del Règim Especial del Mar

Què permet fer

  • Fer una sol·licitud per Registre Electrònic (quan hi hagi una convocatòria vigent).
  • Baixar i adjuntar un model de sol·licitud.
  • Annexar documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Emplenar i annexar el model de sol·licitud.
  • Annexar una còpia compulsada dels documents que es detallen a les instruccions.
  • Disposar d'un programari que permeti emplenar i guardar la sol·licitud per annexar-la després.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La mida total de la documentació que s’ha d’annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Resolució de la sol·licitud i notificació a l'interessat mitjançant correu postal amb justificant de recepció.

Podeu obtenir informació de l’evolució de la sol·licitud per telèfon o presencialment a l’oficina de l’ISM de la Direcció Provincial on l’embarcació afectada per la parada tingui assignat el Codi de Compte de Cotització

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Complementary Content
${loading}