Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic, el Reemborsament de Despeses per Assistència Sanitària als treballadors del Règim Especial dels Treballadors del Mar embarcats, quan l’embarcació es trobi en un port estranger.
A empreses inscrites al REM, com a conseqüència de l’Assistència Sanitària als treballadors del REM embarcats, quan l’embarcació es trobi a un port estranger, en aplicació de l’Ordre, de 19 novembre de 1997, per la qual es fixen les quanties màxima i mínima a reintegrar (BOE 285, 28.11.1997).
Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.
La mida total dels documents a annexar no pot superar els 10 Mb.
L'assistència sanitària objecte de reintegrament s'haurà de trobar entre les descrites al Reial Decret 1030/2006, de 15 de setembre.
No serà procedent el reintegrament de les despeses en els supòsits següents:
Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
Resolució de la sol·licitud, previ informe motivat del Centre de Sanitat Marítima (en cas de repatriació). Notificació a l'interessat per correu postal amb justificant de recepció.
Ingrés de l'import de reintegrament de despeses al compte que figuri a la sol·licitud, quan sigui procedent.
L'interessat pot obtenir informació de l'evolució de la sol·licitud contactant per via telefònica amb la Direcció Provincial de l'Institut Social de la Marina que tramita l'expedient.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.