Contenido principal

Solicitude de certificado de prestacións. < Volver

Este servizo permite obter determinados certificados relacionados coas prestacións percibidas ou, se é o caso, de non percibir prestacións incluídas no Rexistro de Prestacións Sociais Públicas. Calquera das formas de acceso dispoñibles o dirixirá ao portal A túa Seguridade Social para a súa autenticación.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

A persoas que teñan ou non recoñecida unha prestación do sistema de Seguridade Social ou dunha entidade allea ao sistema integrada no Rexistro de Prestacións Sociais Públicas.

Que permite realizar

  • Permite obter os certificados seguintes:
     
    • Certificado de importes ao cobramento, resumo.
    • Certificado de importes ao cobramento, analizado.
    • Certificado de pensións en baixa ou suspendidas.
    • Certificado para beneficiarios de deducións.
    • Certificado sen importes.
    • Certificado de retencións por IRPF do exercicio anterior.
    • Certificado de revalorización.
    • Certificado de non percibir prestacións incluídas no Rexistro de Prestacións Sociais Públicas.
       
  • Imprimir ou gardar o certificado.

Que necesita para realizalo

  • Identificarse Na túa Seguridade Social.
  • Se é pensionista, premer en “Ver a túa pensión” e elixir o certificado que se desexa obter na columna dereita.
  • Se é traballador, no apartado “Traballo”  elixir o certificado que se desexa obter.
  • Dispoñer do soporte lóxico necesario para descargar/imprimir o certificado (arquivo PDF).

Hai que ter en conta

Non é necesario achegar ningún documento adicional para a súa tramitación.

Próximos pasos

O certificado obtido consiste nun ficheiro .pdf, do que se poden obter copias imprimidas e no cal figura o código CEA (Código Electrónico de Autenticidade) co que pode comprobar a súa autenticidade acudindo ao servizo de Verificación de Integridade Documental.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Acceso ao servizo

Complementary Content
${loading}