A través deste servizo pode realizar a declaración de ingresos do titular dunha pensión e, se é o caso, do seu cónxuxe, para os efectos do dereito á percepción do complemento a mínimos.
A persoas que teñan recoñecida unha prestación da Seguridade Social.
Realizar por Rexistro Electrónico a declaración de ingresos do titular dunha pensión e, se é o caso, do seu cónxuxe, para os efectos do dereito á percepción do complemento a mínimos.
Incorporar no formulario de acceso ao servizo a maior cantidade posible de información de que se dispoña para realizar a devandita declaración.
Se accede con Usuario + Contrasinal (Cl@ve permanente), para garantir un maior nivel de seguridade, enviaráselle un código vía SMS ao número de móbil que declarase durante o acto do rexistro, código que deberá introducir para poder asinar a comunicación no rexistro electrónico.
Cubrir os datos que se lle requiran no formulario conforme as indicacións que aparecen neste.
Non é necesario achegar ningún documento adicional para a súa tramitación.
Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" (zip) integrada polo resgardo da solicitude en formato PDF e a sinatura do servidor que garante que a transacción se produciu correctamente.
Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, se é o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.
Por parte do Instituto Nacional da Seguridade Social enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.
Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.